קנור ושף ישראל דודק בשיתוף פעולה מיוחד

    עפר גדנקן No Comments on קנור ושף ישראל דודק בשיתוף פעולה מיוחד

    מנות שף חגיגיות וקלות לשדרוג סעודת השבת

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קנור, המותג הקולינרי הבינלאומי, בשיתוף פעולה מיוחד עם השף ישראל דודק, בעל מסעדת 'לה קרנה', מזמינים אתכם לבשל מנות שף בקלות ובמהירות וכך לשדרג את סעודות השבת ואירועים מיוחדים.

    כולנו רוצים לענג את השבת במטעמים מיוחדים ולהשקיע בסעודות חגיגיות. מוצרי הבישול של קנור מאפשרים לכל אחד ליצור מנות שף טעימות ובמינימום מאמץ, במיוחד בימי שישי הקצרים של החורף.

    קנור, המותג המומחה בבישול וקולינריה, מציע מגוון רחב של אבקות מרק, רטבים, תיבוליות, מרקים ועזרי בישול בכשרות המהודרת של בד"צ העדה החרדית, בטעמים מצוינים.

    מותג קנור, בשיתוף השף ישראל דודק, מציעים סדרת מתכונים לשדרוג סעודות השבת, בטעמים ייחודיים ומשובחים, בדגש על תוצאה חגיגית והכנה קלה ופשוטה לכל אחד. בכל שבוע יתפרסם מתכון חדש, למגוון מנות בסעודת השבת.

    לחצו כאן לסדרת המתכונים

    לדברי נופר בר-טל, מנהלת קטגוריית הקולינרי: "מטרת החיבור בין קנור לשף ישראל דודק היא לאפשר לצרכנים אופציות קלות ופשוטות לבשל מנות עשירות, טעימות ומגוונות. מגוון המוצרים ועזרי הבישול הטעימים של קנור מאפשרים להינות מתוצאות מוצלחות לכל בשלן במטבח הביתי".

    לדברי שף ישראל דודק: "בישולים לשבת מתחילים מחומרי גלם איכותיים, וכשהבסיס טוב – הסעודה כולה ברמה גבוהה הרבה יותר. את חוויית הבישול הזו תוכלו לקבל עם מוצרי קנור, שמציעים עושר של טעמים מהעולם, קלות ונוחות שימוש, רכיבים מצוינים בכשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית".

     



    0 תגובות